Girl Online- Na turné (Zoe Sugg)

Ahojte! Dnes vám predstavím zas knihu zo sérií kníh Girl Online. Dúfam, že sa vám to bude páčiť. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte :)

Knihu som nutne potrebovala po dočítaní prvého dielu. Veľmi som chcela držať v ruke pokračovanie a čakať, čo nové sa prihodí Penny a Noahovi. Obálka je podobná ako pri prvom diele, no pritom je odlišná zmenou fotiek. Odlišnosťou je tiež to, že chrbát knihy je rovný a nie zaoblený.

Pôvodná anotácia: Penny sa splní veľký sen, keď ju Noah, jej nový frajer, pozve na európske turné svojej rockovej kapely. No celý čas pochybuje, či je na život rockovej hviezdy stvorená. Členovia kapely nie sú jej prítomnosťou nadšení, dostáva kopu hejterských správ od Noahových závistlivých fanúšičiek a najväčšmi jej chýba rodina, najlepší kamarát Elliot a jej blog Girl Online. Penny musí nájsť spôsob ako si zvyknúť na život na cestách a zároveň mať neustále rodičov a kamarátov po ruke, inak jej hrozí, že príde o všetko, len aby si užila toto šialené leto naplno.


Určite chcem upozorniť na to, že každá kniha v sérii Girl Online nadväzuje na tú ďalšiu. Preto niektorí čítatelia nemusia pochopiť dej, ktorý sa odohráva v ďalších častiach. To sa mi na týchto knihách tak páči. Vtiahne vás to do deja úplne. Séria GO je jedna z mojích najobľúbenejších a je tesne za Harry Potterom. Ak by ste neprečítali napr. prvý diel a hneď by ste sa vrhli na ten druhý, je to podobné ako keď skladáte puzzle a nemáte jeden diel na dostavanie puzzle. Preto je to také super.

No a teraz pocity... Podľa mňa bola táto kniha dosť slabá oproti tomu prvému dielu. Ale užila som si ju naplno, najviac ako sa dalo. Prežívala som každú strávenú pri tejto knihe s radosťou. Milujem ten pocit. Keď vás kniha pohltí úplne do toho deja. Najhoršia pasáž bola keď Penny odišla od Noaha. Musím sa priznať, že to bola jediná pasáž pri ktorej som plakala. Veľmi ma mrzelo čo sa medzi nimi stalo.

Medzi Penny a Noahom bolo veľké napätie a nakoniec pretiekla posledná kvapka trpezlivosti a Penny sa zrútila. Ten koniec a veľké odhalenie bolo super. Veľmi obdivujem Penny, že prišla za Noahom do Londýna. Vtedy to bol krásny pocit a slzy som vymenila za úsmev.

Celkové hodnotenie knihy je veľmi kladné a pozitívne. Ako som spomínala, táto kniha vo mne vyvolala veľa emócii. Milujem ju tak ako všetky knihy z tejto série. Taktiež mám veľmi rada Zoe, ako youtuberku, tak aj ako ,,spisovateľku". Veľmi si cením, že sa jej chcelo sadnúť a trošku popremýšlať nad námetom zvaný- napíšem knihu.


Žiadne komentáre