čistá duša



Ahojte :) Dnes vám prinášam krátku recenziu na knižku čistá duša. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Musím sa vám priznať, že nad knižkou čistá duša som už premýšľala nejaký ten piatok. A prednedávnom som si povedala, že začnem čítať viac poézie. Takže toto bol jasný favorit. Po dlhom zvážení som si však túto knihu nechala poslať na recenziu.

Kniha vo mne vyvolávala rôzne pocity. Myšlienky anonyma boli nádherné. Na každej stránke sme sa pozerali na svet z inej strany. Veľa vecí bolo poučných a celkovo som sa nad knihou dlho potom zamýšľala. Čítalo sa to ľahko a výborne. Mne sa veľmi páčila hra so slovami. No pozor! Knihu neodporúčam každému, pretože táto malá knižôčka nie je pre každého. Treba ju vedieť správne čítať. Niektoré strany sú prázdne alebo inde sú obmieňané i/y.

Aj cez všetky klady a zápory vám knihu určite odporúčam. Samozrejme ako som vyššie spomínala, kniha nie je pre každého. Na Instagrame sledujem veľa ľudí, ktorí sa venujú presne takejto forme písania myšlienok a poézie a sú omnoho lepší. Preto som knihe dala 4*/5*.



Knihu do recenzie nám poskytlo kníhkupectvo preskoly.sk za čo im veľmi ďakujem. Knihu si môžete zakúpiť TU.

Žiadne komentáre