Povedz, že ma miluješ- Jenny Han


Ahojte! Vydavateľstvo AlbatrosMedia sa rozhodlo, že koniec leta nám osladí touto parádnou romantickou knihou (v našom prípade) na posledné letné dni. Kniha je od veľmi slávnej autorky Jenny Han a kniha má názov Povedz, že ma miluješ. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...


Pôvodná anotácia: Leto sa práve skončilo a Belly už netrpezlivo očakáva ďalšie. A potom ďalšie… a… Vlastne nežije pre nič iné ako letné prázdniny. Domček na pláži, slnko, more, zábava, najlepšia priateľka Sussanah a dvaja bratia – Jeremiah a Conrad. No v jedno leto, keď sa zo škaredého káčatka stáva nádherná labuť, sa všetko akosi začne meniť. Dvaja oslniví chalani, prvý bozk, prvá láska… Leto sa nezmenilo, zmenila sa ona. Musí si vybrať. Jeremiah alebo Conrad?

V zahraničí (dokonca aj u našich susedov Čechov) sa tejto knihe dostalo omnoho väčšej pozornosti ako u nás. Ale ako sa sa hovorí ,,kto si počká, ten sa dočká“, dočkali sme sa aj my. Dokonca sú v našom preklade tie úžasné nové obálky k tejto trilógii. Ja som z toho veľmi natešená a poviem vám, mali by ste aj vy, pretože táto kniha je jednoducho parádna.

Belly bola naozaj super postava. Ako to už v románoch poväčšine býva, hlavní hrdinovia sú vytvorený tak, aby dievčatám sadli a aby sa v nich našli. U mňa to nebolo iné. Veľmi pozitívny charakter, ktorý však nie je tak dokonalý ako sa zdá, no na konci je Belly aj tak najkrajšia, najrozumnejšia a tá najlepšia. Mne to popravde veľmi nevadilo, pretože Belly bola taká dobrá dušička. Jej brata Stevena som popravde veľmi neriešila, pretože polku knihy tam ani nebol. Jeremiaha mi bolo dosť ľúto a mala som ho tiež veľmi rada. Bol veľmi milý a neskutočne zlatý. Conrad mi však liezol na nervy asi tak trištvrte knihy Mala som ho rada zozačiatku, potom ani tak nie a potom som ho mala rada opäť na konci. Bol to ten taký ,,bad boy“, ktorý je v každej knihe. Ale tak tu mi prišiel v niektorých momentoch až veľmi krutý a mala som chuť mu dať pár faciek aby sa konečne spamätal.

Kniha sa čítala veľmi dobre. Bola to naozaj taká oddychovka, ktorá neuškodí, ani nepolepší. Popri škole to bol naozaj oddych na nezaplatenie. Pri knihe som sa však nenudila a stále som, len hľadala voľný čas aby som mohla čítať. Kniha má necelých 240 strán, takže to budete mať prečítané naozaj ochvíľu. Romantiky čakajte pomerne dosť. Pri knihe si na svoje prídu všetky teenagerky, ale aj trošku staršie čitateľky. Veľmi sa mi páčilo ako na začiatku každej kapitoly bola taká malá mušlička. Tiež sa mi dosť páčilo, že tam bolo dosť pohľadov do minulosti a mohli sme vidieť čo sa dialopo minulé roky u nich v lete.

Knihu vám určite odporúčam prečítať. Aj keď už leto skončilo, uvidíte, že neoľutujete a ešte si aj pekne pospomínate na svoje leto. Knihe preto dávam 4,5*/5* a teším sa na ďalšie časti z tejto trilógie.


Za recenzný výtlačok chcem veľmi pekne poďakovať vydavateľstvu Albatros Media. Knihu si môžete kúpiť TU.

Žiadne komentáre