Princezná v utajení- Connie Glynn


Ahojte! Vítam vás opäť pri novej recenzii. Dnes vám chcem predstaviť knižku Princezná v utajení od Connie Glynn. Je to opäť kniha od slávneho dievčaťa usaďte, ktoré by ste mali poznať z Youtube (ja sa priznám, že som ju nepoznala). Takže sa pohodlne a čítajte...

Pôvodná anotácia: Ktoré dievča by sa nechcelo aspoň na chvíľu stať princeznou? Lottie Pumpkinová o tom snívala mnoho ráz. A zrazu ju osud zavedie do jednej izby v elitnej internátnej škole Rosewood Hall, kam sa dostala na štipendium, s Ellie Wolfovou, princeznou, ktorá vždy túžila po pravom opaku – byť úplne obyčajným dievčaťom. Zdá sa, že riešenie ich problémov je smiešne jednoduché. Stačí si vymeniť úlohy a je to! Lenže prísne strážené tajomstvo niekto odhalí. A niet sa čo diviť, v Rosewoode totiž nič nie je také, ako to na prvý pohľad vyzerá. A šťastné konce sú vyhradené pre rozprávky, nie pre skutočný život…

Túto knihu som mala vyhliadnutú už od doby kedy sa v Česku predstavil projekt Knihozem a ja som knihu Princezná v utajení videla u Mišky z Radšiknihu. Ja som ten typ dievčaťa, ktorý miluje príbehy, rozprávky a princezné, takže o to viac som sa tešila. Potom som zistila, že sa tejto knihy dočkáme v slovenskom jazyku a bola som šťastím celá bez seba. A po prečítaní som ešte šťastnejšia, že kniha nebola prepadák :)

Hneď v prológu sa vám predstaví naša prvá hlavná postava Ellie, ktorá je princezná. Ju som mala veľmi rada hlavne kvôli jej povahe a bola mi veľmi blízka. Taká výbušná povaha, ktorá však je veľmi milá, krásna a skrátka som ju mala hrozne rada. Ďalej sa nám predstaví asi najhlavnejšia hlavná postava (áno, znie to čudne ja viem, ale nevedela som ako to sformulovať :D) a to je Lottie. Opäť mi prišla veľmi sympatická a strašne milá a dokonalá. Bolo mi jej však strašne ľúto a občas mi už trochu liezla na nervy. O tretej hlavnej postave však pomlčím, pretože sa tam ukáže až po nejakej dobe. Čo vám môžem povedať je, že je to chlapec, veľký sympaťák a hrozne super postava do ktorej som sa zamilovala. Všetky postavy tam však boli veľmi super urobené a vložené do dej. Charakter ktorý by som najviac chcela vychváliť (myslím z vedľajších postáv) je Binah. Ju som milovala snáď od začiatku koniec. Veľmi bystré a tajomné dievča.

Táto kniha sa mi čítala naozaj veľmi dobre a hltala som každú jednu stránku. Je to napísané dosť ľahko, dej je nenáročný a budete to mať prečítané strašne rýchlo. Prostredie v ktorom sa postavy nachádzalo, čiže Rosewood a neskôr palác, bolo hrozne super a veľmi rada som spoznávala zákutia paláca a školy v ktorej študovali. Prvá časť knihy bola nudnejšia, pretože sme ešte len spoznávali všetky postavy a zoznamovali sa s prostredím, ale v druhej a tretej časti už bola miestami malá akcia a prvé romantické chvíľky. Dosť som bola prekvapená, že tej romantiky tam bolo naozaj maličko. No môžete sa tešiť na bojové momenty, školské, tie princeznovské, ale aj trošku „temnejšie“.

Kniha bola naozaj veľmi milá, krásna a áno takéto oddychové veci ja môžem. Za prostredie, krásnu obálku a úžasne spravené postavy dávam knihe 4*/5*. Veľmi sa teším na ďalšie časti a dúfam, že čoskoro výjdu.

Za recenzný výtlačok chcem veľmi pekne poďakovať vydavateľstvu Albatros Media. Knihu si môžete kúpiť TU.

4 komentáre

  1. Na tuhle knížku se taky chystám :) Vypadá to na skvělou oddechovku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knihu mám také na seznamu, těším se až si jí přečtu, asi si jí někdy půjčím z knihovny.
    Krásná recenze.

    OdpovedaťOdstrániť