Keď tvaromenička rozplače knihomoľku║Nimona- Noelle Stevenson


Ahojte! Dnes vám predstavím komiks, ktorý sa v slovenskom jazyku dostal von na začiatku marca. Jedná sa o komiks Nimona od autorky Noelle Stevenson. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Anotácia: Nimona má poriadne podrezaný jazyk, dvakrát reže a ani raz nemeria a ešte je aj tvaromenička. Jednoducho chodiaca katastrofa. Jedného krásneho dňa sa rozhodne, že najväčší zloduch v kráľovstve lord Ballister Blackheart potrebuje jej pomoc. A pohroma epických rozmerov je na svete. Nenechajte sa popliesť tým, že vyzerá milo, či možno trochu nevinne. Pripravte sa na skvelý humor, vtipy o smrti a podobné brutality. 

Komiksy u mňa nie sú zvykom a nie som zbehlá v tomto odvetí literatúry. Možno práve pre to som sa na Nimonu tešila ešte viac. Som veľmi vďačná, že zostala ponechaná pôvodná obálka, ktorá je nádherná. Zostala som dosť prekvapená z toho, aká ťažká kniha je.

Nimona bola úžasná spoločníčka po celú knihu. Sympatická, zábavná, bláznivá...takto si predstavujem hlavnú hrdinku v takýchto knihách. Ballister Blackheart bol citlivý drsňák, ktorý je snáď v každej knihe. K ostatným postavám som si nevytvorila nejaké puto, ale bolo naozaj pekné sa pozerať ako sa charaktery postáv vyvíjajú za celkom krátku dobu.

Komiks vám zaberie len chvíľku. Nebudete sa vedieť odvrátiť, pretože každá strana vás totálne pohltí. Nikdy by som nedúfala, že práve takýto žáner ma tak chytí. Štýl písania som si veľmi obľúbila. Okrem toho, celý ten dej bol jednoducho úžasný. Malo to v sebe nádych z fantasy, kúsok dobrodružstva a obrovskú dávku napätia.  Po grafickej stránke to bolo magické. Prenádherné ilustrácie, ktoré v knihe nájdete sú úchvatné. Taktiež by som nikdy nepovedala, že ma komiks rozplače. Ale ten koniec sa nedal prežiť bez plaču. Veď to bolo tak krásne spravené!

Konečne sa mi do ruky dostal príbeh, ktorý by som mohla čítať aj stokrát a nikdy by som ho nemala dosť. Všetkým vám to odporúčam a prosím, nenechajte si újsť tak dokonalý príbeh. Určite sa to na mojom pomyselnom rebríčku zaradí do TOP kníh, aké sa mi tento rok dostali do rúk. Dávam tomu 5*/5*. Úžasné, úžasné, úžasné...

Za recenzný výtlačok chcem veľmi pekne poďakovať vydavateľstvu Albatros Media. Kúpiť si knihu môžete TU.

6 komentárov