Harry Potter- Tvory a Netvory (Jody Revenson)

Ten krásny pocit, keď sa preháňate vzduchom a zabárate sa do tej mäkkej srsti. Ten pocit, keď sa snažíte plávať o život proti prúdu alebo chytiť tú malú myšku, ktorá zaistila smrť vašich rodičov. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...



Anotácia: Táto kniha predstavuje všetky fantastické tvory z kompletnej série o Harrym Potterovi - od mierumilovných domácich škriatkov a poštových sov po nebezpečných dementorov a drakov. Vznikla v spolupráci so štúdiom Warner Bros, ktoré prenieslo príbehy malého čarodejníka na filmové plátna.
Nahliadnite s ňou do tajomných archívov filmárov a objavte aj dosiaľ nezverejnené výtvarné návrhy a informácie. Súčasťou knihy je plagát zobrazujúci všetky tvory z knihy.

Tak táto kniha je must-have pre všetkých fanúšikov Harryho Pottera, lebo tak krásne spracovaná DODATKOVÁ kniha, páni. Tie kresby, maľby, obrázky. Ja nemám slov. To je tak nádherne spracované, že mi padla sánka, keď som ju uvidela. Keď som sa pozerala na tie všetky zvery ako sú trolovia, hipogrify, draky, sovy, škriatkovia, dementori...všetci spoločníci (Hedviga, Gertrúda, pani Norrisová). No proste tie spomienky. To spojenie malieb, zaujímavostí a kúsku textu. Malo to svoje čaro. Predsa Harry je Harry. 

V knihe sa dá dozvedieť aj niečo o samotnom filme. Pretože tam máte presný popis ako sa dané tvory vyrábali, graficky spracovaváli alebo aj kto si zahral na poste takej Hedvigy.


Preto tejto knihe dávam 5*/5* a samozrejme 100%. A ako som spomínala, každý dobrý knihomoľ, ktorý je vo fanklube Harryho Pottera to musí aspoň raz čítať a vidieť aký čarovný svet niekto priniesol.








Žiadne komentáre