Divotvůrce- Sebastien de Castell


Ahojte! Dnes vám chcem predstaviť knihu Divotvůrce od Sebastiena de Castella. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Pôvodná anotácia: Někdy vám život rozdá karty, se kterými nejde hrát. A jedinou cestou k přežití je naučit se triky! Jste-li zasvěcenci Jan’Tepu, měli byste být připraveni prokázat své magické schopnosti a stát se divotvůrcem. Jenže Kellen nezdědil žádné magické nadání a hrozí mu naprosté zostuzení. Do města však dorazí tajemná cizinka Ferius Parfax, která ho přiměje vybrat si jinou cestu. Je složitá a nevyzpytatelná, ale možná je Kellenovou jedinou nadějí.

Obyčajný chlapec, ktorý musí odhaliť svoje schopnosti, vie sa rozprávať so zvieratami a musí zachrániť svoj ľud, inak každý zomrie. Obkukaný kúzelný svet, kde je možné všetko. Vlastne je to pravda.

Ja som sa na Divotvorca veľmi tešila. Závidela som ho dievčatám na Instagrame, ktoré hovorili aké je to úžasné. Mňa samú navnadila tá nádherná obálka. No po obsahovej stránke to je zatiaľ jedna z najhorších kníh v tomto roku.

Veľmi som na autorovi obdivovala to ako vedel pracovať s postavami. Kellen aj cez jeho tvrdohlavosť mi však ako postava nesadla vôbec. Ani raz som sa do neho nevžila. Nie preto, že je to chlapec. Skôr preto, že mi bol veľmi nesympatický. Ferius bola ako postava úžasná. Neviem ako vám ju mám popísať. Proste to bola ženská ako má byť. Z celej knihy som ju mala najradšej. Škoda bola tiež, že autor mohol pracovať viac s postavami a vzťahmi medzi nimi.

Dej bol strašne ťahavý. Viete, že neznášam dlhé popisy v knihách, ale v takomto type knihy to je nevyhnutné. Chýbalo to tam a ja som bola sklamaná, že som si to nemohla predstavovať a užívať naplno.

Kniha je pekný prírastok do knižnice, pretože má nádhernú obálku. Pochybujem, že sa k nej ešte niekedy vrátim. No musia byť aj také knihy. Knihe dávam za tú krásnu obálku a za Ferius 2,5*/5*. Naozaj to bolo slabé a vôbec to nesplnilo moje očakávania. O chvíľu má výjsť aj pokračovanie tejto knihy a to Černé znamení, ktoré vydá nakladateľstvo Egmont spolu s Albatros Mediami. Každopádne ďakujem e-shopu megaknihy.sk, že som si vďaka nim mohla túto knihu prečítať. Kúpiť si ju môžete TU.

Žiadne komentáre