Koruna z temnoty- Sarah J. Maas (pokračovanie Trónu zo skla- 2.diel)


Ahojte! Dnes vám prinášam novú recenziu na knihu Koruna z temnoty od Sarah J. Maas, ktorá je druhým pokračovaním Trónu zo skla. A poviem vám, že stojí za to. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Pôvodná anotácia: Celaena Sardothien je odvážna, statočná i krásna - dokonalá kombinácia pre najnebezpečnejšiu nájomnú vrahyňu a mladú dámu, ktorá dokáže zlomiť srdce nejedného muža. No aj keď porazila súperov v nezmyselnom kráľovom turnaji a stala sa jeho osobnou popravčou čatou, nezískala ani náznak slobody. Otročenie v soľných baniach bolo v porovnaní so službou kráľovi prechádzka ružovou záhradou. Kráľ, ktorý zo skleneného trónu vládne pevným žezlom, je totiž najzlovestnejším a neporaziteľným nepriateľom celého kráľovstva. Kráľovstvom otriasajú správy o vzburách otrokov a v uliciach Riftholdu sa šepká o povstaní. 
Celaena dostane za úlohu vznikajúcu revolúciu krvavo potlačiť. Ale ako môže bojovať proti vzbúrencom, keď s nimi súhlasí? Pridá sa k povstalcom za cenu životov svojich najbližších? Neľútostná nájomná vrahyňa sa nezastaví pred ničím - ale kráľ Adarlanu tiež nie...


Táto kniha mňa osobne veľmi milo prekvapila. Po prvom diele som si nerobila veľké očakávania a možno práve preto sa mi neskutočne páčila. Môžem s radosťou povedať, že pokiaľ váhate nad pokračovaním- choďte do toho!

Všeobecne známe o autorke je to, že aj keď si myslíte, že viete ako sa kniha skončí, prejdete o pár stránok ďalej a vaše ilúzie pekne pochová. Dej sa tam obracia ako na horskej dráhe. Jednu dobu milujete nejakú postavu a o stránku na to ju nenávidíte alebo naopak.

Sarah je známa aj svojím štýlom písania. Píše naozaj úžasne. Dynamicky, ale jednoducho. Od čítania sa naozaj nebude ľahké odvrátiť, pretože stále sa v knihe niečo deje a vy chcete vedieť čo bude ďalej. Veľmi ma však sklamalo, že v tejto knihe sa dosť často striedali na začiatku veľmi nudné a zároveň veľmi fascinujúce pasáže. Veľmi potešila, keď sa tam začala riešiť Celaenina minulosť. Pridali sa tam aj nové miesta a príbeh sa začal viac rozvíjať. Objavíte aj nové zvery, tvory aj netvory. Taktiež musím povedať, že si Celaenu ešte viac obľúbite. Je to proste najlepšia knižná hrdinka. Stále keď bola v akcii, tak som jej neskutočne fandila.

Autorka ma touto knižkou úplne dostala. Každá stránka vo mne vyvolávala veľmi silné emócie. Ak váhate, tak prestaňte a choďte si ju kúpiť, pretože fakt prichádzate o úžasnu knihu. Ja ju vrelo odporúčam a dávam jej 5*/5*


Za poskytnutie knihy do recenzie ďakujem eshopu preskoly.sk. Knihu si môžete zakúpiť TU.

4 komentáre

  1. Ja som asi divná, o sérii som počula toľko dobrého a začala som kupovať jej časti, ale nie a nie sa do nich pustiť, proste by sa mi potom nechcelo čakať až mi vyjdu ďalšie diely v slovenčine :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa do toho pusti :) V slovenčine zatiaľ vyšli všetky diely, takže nemáš čo stratiť. Bohužiaľ S.J. Maas vydá (alebo už možno vydala) šiesty diel, ktorý však v slovenčine asi skoro neuvidíme :/

      Odstrániť