Navždy- Maya Sinay



Ahojte! Po 3-týždňovej pauze som späť opäť s novou recenziou. Tentokrát to bude recenzia práve na knihu od slovenskej spisovateľky Mayi Sinay a jej novinku s názvom Navždy. Takže sa pohodlne usaďte a čítajte...

Pôvodná anotácia: Funny má svoj život pevne v rukách. Má basketbal, ktorý ju neskutočne baví, svoju rodinu, ktorá ju vo všetkom podporuje, priateľa Denisa, ktorý jej je taký blízky, akoby bol jej brat. Vyzerá ako boh Thor a vždy vie, čím ju príjemne prekvapiť. Napríklad lístkami na tenisový zápas jej obľúbeného tenisového šampióna. 
Môže jedna návšteva tenisového zápasu spôsobiť v živote zmenu? Zdanlivo nevinná príhoda spustí lavínu udalostí a Funny sa zrazu cíti nešťastná, opustená a bezradná. Jediné, čo ju môže dostať z beznádeje, je basketbal. A ešte láska. Na lásku nikdy nesmieme prestať veriť, pretože len ona všetko prekoná. Aj kilometre, tréningy, turnaje a bulvár. Pretože najlepšie na skutočných snoch je to, že ich nemusíte len snívať, ale môžete ich aj žiť.

Keď ma autorka oslovila, že mi chce poslať jej knihu bola som šťastím celá bez seba. Od knihy som mala klasické požiadavky, keďže som autorku nepoznala. No a asi práve preto ma tak nadchla.

Funny bola neskutočne dobre urobená postava. Jej sarkazmus a humor bol parádny. Tiež som sa do nej po celú dobu úplne vžila a bola mi až veľmi sympatická. Vedela si za čím chce ísť, no viackrát bola taká zmätená, že nevedela kde jej hlava stojí. Denis bol tiež fajn postava. Vzťah, 
ktorý udržiaval s Funny som im nesmierne závidela a vy im ho budete závidieť tiež.

Presne tak by sa mali písať knižky. Žiadny zdĺhavý popis, no aj tak všetkému rozumiete. Predsa len každý potrebuje raz za čas trošku pohladkať po duši a táto knižka je pre to ako stvorená. Niet divu, že mám tak rada slovenských autorov románov. No s romantikou prichádza aj dávka emócii a nie len z tej krásnej strany. Už od začiatku si myslíte, že viete ako kniha skončí no poviem vám hneď teraz, že sa mýlite. Z toho konca budete prekvapený aj vy samy. Čo ma ešte prekvapilo bolo to, že dej sa odohráva v športovom prostredí a to sa nevidí často.

Tým, že je kniha pomerne tenučká (čo si budeme, má len necelých 240 stránok) sa čítala úžasne. Bola to taká maličká jednohubka, ktorú máte prečítanú za jeden večer. Skrátka ju nepustíte z ruky, pretože dej je tak napínavý, že vy priam nutne potrebujete vedieť ako to skončí. A taktiež potrebujete dávku romantiky😊.

Knižku hodnotím veľmi pozitívne. Vtiahne vás priamo do deja, budete prežívať presne to čo Funny a budete nadchnutí presne ako ja. Samozrejme očakávajte aj to sladké klišé, ktoré je v každej romantickej knižke. Preto dávam knižke 4*/5* a teším sa na ďalšie knihy z Bielej série.

Za knihu ďakujem samotnej autorke, že bola taká milá a oslovila ma. Môžete si pozrieť je Instagram TU.

2 komentáre

  1. Hm, sympatická kniha :) a hezká recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Určite po nej siahni, je neskutočne milučká. Fajnová, oddychová a k moru ako stvorená :)

      Odstrániť