Záverečný diel série, ktorá by vám v lete nemala chýbať║Bez teba to nie je ono- Jenny Han

Úspešne som skončila ďalšiu sériu. A už teraz vám musím povedať, že to bol dosť veľký prepadák. Začalo to však nádejne. Prvá kniha "Povedz, že ma miluješ" bola naozaj super romantika na leto. No s ďalšími dielmi to už išlo naozaj dole vodou. Záverečný diel "Toto leto patrí nám" bol o niečo lepší ako druhé pokračovanie "Bez teba to nie je ono", ale stále to bol veľký priemer.

Bolo by odo mňa celkom nefér, aby som vám vyspoilovala tretí diel (aj keď je recenzie práve o ňom), no stále myslím, na ľudí, ktorí nečítali prvé dva diely. Táto séria rozpráva o tínedžerke Belly, ktorá so svojou rodinou jazdí do plážového domčeka. K nim sa stále pripája druhá rodina a trávia spolu tie najlepšie letá. Belly vlastne žije pre letné prázdniny. No jedno leto dospieva a všetko sa začne meniť. Je zahľadená do dvoch oslnivých chlapcov z druhej rodiny- Conrada a Jeremiaha. A musí si vybrať.

Musím uznať, že v tomto záverečnom dieli mi Belly liezla menej na nervy, než v druhej časti. Občas už prejavovala aj známky dospelosti a múdrosti. Teda pokúšala sa. Možno mi poviete "ale veď ona dospievala". Jasné, dospievala, ale stále sa chovala ako pobláznená tínedžerka (aj cez to, že v tejto čati už mala 18 rokov). Najrozumnejší ľudia z celej tejto knihy boli Conrad a Bellina mama. Áno, viem. V minulej časti som dosť "nadávala" po Conradovi, ale v tomto dieli sme konečne mali kapitoly z jeho pohľadu a konečne som ho pochopila. Ten sa totižto naozaj správal ako dospelák. Hrozne som mu fandila celú knihu a tuším som sa doň zamilovala aj ja.

Láska. Nie je ľahké ju v knihách zobraziť. Popísať city, tak, aby tomu uverili čitatelia a prežívali to s hlavnou hrdinkou. No v tejto knihe bola láska a city jedna veľká KATASTROFA. Tak umelo, som ju nevidel spracovanú už dávno. Myslím si, že Jenny Han lásku vie popísať naozaj krásne a roztomilo, takže absolútne netuším čo sa stalo v tejto sérii.

Pre mňa to je jeden veľký krok vedľa a som neskutočne rada, že som sériu dotiahla do úspešného konca. Jediná vec, ktorá je naozaj krásna sú obálky, z ktorých priam dýcha leto. Ak budete knihy čítať, tak nemajte veľké očakávania, pretože skončíte tak ako ja. Je to však jednoduché a ľahké čítanie, ktoré máte prečítané na jeden záťah. Knihu hodnotím 3*/5*.

Za posledný diel série chcem veľmi pekne poďakovať vydavateľstvu Albatros Media. Kúpiť si ho môžete TU.

2 komentáre

  1. Ach, tak som asi celkovo o nič neprišla, keď som odložila jednotku niekde uprostred. :D Škoda, Jennina druhá séria sa mi páčila.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže aj mne sa Všetkým chalanom veľmi páčilo, ale toto bolo sklamanie :(

      Odstrániť